Issue 2/2016
- Alice Mazzucchelli, Roberto Chierici, Francesca Ceruti, Laura Gavinelli, Towards social commerce: assessing the effect on firm performances
- Marco Valeri, Prospettive co-evolutive nel settore turistico: il caso dell’albergo diffuso
- Francesca Iandolo, Irene Fulco, Luca Carrubbo, Stefano Armenia, Destination mobility management in the light of service research: the "good practices" of south Tyrol
- Federica Fotino, Gli strumenti finanziari per lo sviluppo del territorio come sistema vitale
- Giorgia Citarella, E-governance for change and innovation in the italian public administration. the impact of capacity building and training in redesigning administrative performance
Issue 1/2016
- Sergio Barile, Cristina Simone, Mario Calabrese, Antonio La Sala, Promoting organizational development in the knowledge economy: the t-shaped capabilities
- Francesca Ceruti, Angelo Di Gregorio, Laura Gavinelli, What communication for the mining industry? Some critical considerations in the italian context
- Elvira Tiziana La Rocca, Ipo, Underpricing e Corporate governance: una meta analisi
- Cristian Rizzo, Matteo Di Giuseppe, Domenico Moramarco, Simone Pizzi, Myriam Portaluri, Gianluigi Guido, L’effetto dell’inquinamento acustico sulla distanza percepita dei punti vendita (How consumers perceive distances among retailers? Unveiling the role of noise Pollution)
- Vincenzo Formisano, Maria Fedele, Emanuela Anto, L’innovazione tecnologica per valorizzare il capitale relazionale: il caso BPC ON
- Marco Valeri, Paola Paoloni, Verso prospettive di consolidamento dell’imprenditoria femminile immigrata in Italia