Quale valutazione per il contrasto della povertà educativa estrema? Riflessioni sul Progetto per l’Inclusione dei Bambini Rom, Sinti e Camminanti nella Città di Napoli

Journal title RIV Rassegna Italiana di Valutazione
Author/s Gabriele Tomei, Valentina Ferrucci
Publishing Year 2022 Issue 2021/80-81
Language Italian Pages 29 P. 29-57 File size 307 KB
DOI 10.3280/RIV2021-080003
DOI is like a bar code for intellectual property: to have more infomation click here

Below, you can see the article first page

If you want to buy this article in PDF format, you can do it, following the instructions to buy download credits

Article preview

FrancoAngeli is member of Publishers International Linking Association, Inc (PILA), a not-for-profit association which run the CrossRef service enabling links to and from online scholarly content.

Gabriele Tomei, Valentina Ferrucci, Quale valutazione per il contrasto della povertà educativa estrema? Riflessioni sul Progetto per l’Inclusione dei Bambini Rom, Sinti e Camminanti nella Città di Napoli in "RIV Rassegna Italiana di Valutazione" 80-81/2021, pp 29-57, DOI: 10.3280/RIV2021-080003