Implementation of the results of international Tempus project True Assessment into Ukrainian In-service Teacher Training System

Titolo Rivista CADMO
Autori/Curatori Lidiya Danylenko, Viktor Oliynyk
Anno di pubblicazione 2007 Fascicolo 2007/1 Lingua Inglese
Numero pagine 9 P. 33-41 Dimensione file 124 KB
DOI
Il DOI è il codice a barre della proprietà intellettuale: per saperne di più clicca qui

Qui sotto puoi vedere in anteprima la prima pagina di questo articolo.

Se questo articolo ti interessa, lo puoi acquistare (e scaricare in formato pdf) seguendo le facili indicazioni per acquistare il download credit. Acquista Download Credits per scaricare questo Articolo in formato PDF

Anteprima articolo

FrancoAngeli è membro della Publishers International Linking Association, Inc (PILA)associazione indipendente e non profit per facilitare (attraverso i servizi tecnologici implementati da CrossRef.org) l’accesso degli studiosi ai contenuti digitali nelle pubblicazioni professionali e scientifiche

Implementation of the results of International Tempus Project True Assessment into Ukrainian In-service Teacher Training System (by Viktor Oliynyk, Lidiya Danylenko) - ABSTRACT: This article describes the content of the international Tempus True Assessment programme as the product of an innovative educational policy of the Ukraine and leading European countries - Italy and the United Kingdom; emphasis is placed on the importance of the study of scientific basis of evaluation in teacher training; an evaluation is considered not only as a process of judgment, but as the measuring stage according to the proper criteria. Keywords Innovation, innovative policy, evaluation, assessment, measurement, inservice teacher training system.

Lidiya Danylenko, Viktor Oliynyk, Implementation of the results of international Tempus project True Assessment into Ukrainian In-service Teacher Training System in "CADMO" 1/2007, pp 33-41, DOI: